18 czerwca 2014 r. startuje kolejna odsłona kampanii PZU promująca usługę bezpośredniej likwidacji szkód, czyli możliwość likwidacji szkody w PZU dla klientów posiadających OC w PZU, nawet gdy sprawca jest ubezpieczony w innym towarzystwie ubezpieczeń.
„Nowa kampania jest kontynuacją komunikacji dotyczącej "Rewolucji w OC" czyli bezpośredniej likwidacji szkód. W nowym spocie przedstawiamy sposób funkcjonowania tej oferty. Po raz kolejny pokazujemy również, że jesteśmy firmą, na którą nasi klienci mogą liczyć w trudnych, stresujących sytuacjach, po prostu na której mogą polegać. Jest to też nasza druga produkcja z Marcinem Dorocińskim – mówi Marta Życińska, dyrektor Biura Marketingu w PZU.
Kampania potrwa do końca lipca i obejmie telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne) oraz internet.
Koncept i kreację przygotowała agencja DDB, media zaplanował i zakupił Starlink.
Bezpośredni link do filmu: http://youtu.be/Sv8-I9C_9jw
Zmiany w biurze marketingu PZU
W związku ze zmianami wewnętrznymi w biurze marketingu PZU, Rafał Kowalczyk, kierownik zespołu komunikacji zewnętrznej w Grupie PZU przejmuje dodatkowo obowiązki z zakresu planowania i zakupu mediów.
Obszar którym obecnie będzie zarządzał to strategia marki, działania komunikacyjne ATL, produkcja, planowanie oraz zakup mediów (w tym w internecie), projekty specjalne oraz identyfikacja wizualna.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/kampania-bezposredniej-likwidacji-szkod-w-pzu-z-udzialem-marcina-dorocinskiego